PORTAL RASMI
JABATAN PERDANA MENTERI
AGENSI PENGURUSAN BENCANA NEGARA

Program dan Aktiviti

Previous Next

Bengkel Sistem Pengurusan Aduan Awam NADMA, Jabatan Perdana Menteri 2025

BENGKEL SISTEM PENGURUSAN ADUAN AWAM AGENSI PENGURUSAN BENCANA NEGARA (NADMA), JABATAN PERDANA MENTERI 2025 | 14 & 15 Januari 2025 | BLOK F10, PUTRAJAYA
 
Telah berlangsung Bengkel Sistem Pengurusan Aduan Awam Agensi Pengurusan Bencana Negara (NADMA), Jabatan Perdana Menteri 2025 bersama Pengurusan Aduan, Biro Pengaduan Awam (BPA) bertempat di Bilik Latihan ICT, Ibu Pejabat BPA yang telah dihadiri oleh peserta dari NADMA. Turut hadir ialah YBrs. Tuan Hussain bin Moh, Timbalan Ketua Pengarah (Pasca Bencana) yang mengetuai NADMA dan merangkap Pengerusi Mesyuarat Pengurusan Aduan Awam NADMA.
 
Objektif bengkel ini adalah untuk memberi penerangan kepada para pegawai yang telah dilantik mengikut peranan masing-masing iaitu sebagai penyelaras, penyelia dan pegawai penyiasat untuk mempunyai pengetahuan dalam mengendalikan sistem. Setiap pegawai yang dilantik juga perlu memahami tanggungjawab mereka untuk menguruskan setiap aduan yang diterima mengikut tatacara pengurusan aduan seperti di dalam Pekeliling Kemajuan Pentadbiran Awam Bilangan 1 Tahun 2008 dan Pekeliling Am Bilangan 2 Tahun 2022: Penambahbaikan Pengurusan Aduan Awam yang telah disampaikan oleh Puan Nor Emmizah, Ketua Unit Aduan 1 yang merupakan Penceramah Pengurusan Aduan, BPA.
Penafian
Kerajaan Malaysia dan Agensi Pengurusan Bencana Negara (NADMA) tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada laman web ini.
Hubungi Kami
Agensi Pengurusan Bencana Negara (NADMA),
Jabatan Perdana Menteri,
Aras B1, 6 dan 7, Setia Perkasa 5,
Kompleks Setia Perkasa,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62502 WP Putrajaya

T: +603 8870 4800
F: +603 8870 4848
E: admin@nadma.gov.my
G: 2.937323, 101.704762
Statistik Pengunjung

Search