PORTAL RASMI
JABATAN PERDANA MENTERI
AGENSI PENGURUSAN BENCANA NEGARA

Berita

Insiden Putra Heights: CBP tawar bantuan kepada pelanggan terjejas

Insiden Putra Heights: CBP tawar bantuan kepada pelanggan terjejas

KUALA LUMPUR: Co-opbank Pertama (CBP) mengambil inisiatif membantu pelanggan yang terjejas dalam insiden letupan gas di Putra Heights, Selangor baru-baru ini.

Ketua Pegawai Eksekutif CBP, Khairil Anuar Mohammad Anuar, berkata CBP menzahirkan rasa simpati kepada mangsa-mangsa yang terlibat sewaktu masyarakat masih meraikan Aidilfitri.

Sehubungan dengan itu serta atas prinsip keprihatinan terhadap pelanggan, CBP katanya komited untuk memberi sokongan dan bantuan kepada pelanggan yang terjejas akibat insiden itu.

"Oleh itu, kepada pelanggan-pelanggan yang terjejas di dalam insiden tersebut dan memerlukan bantuan, mereka boleh menghubungi talian khidmat pelanggan CBP di 1-300-88-7650 atau emel Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.," katanya menerusi satu kenyataan hari ini.

 
Beliau menambah, CBP akan sentiasa mencuba untuk membantu pelanggan yang terjejas dalam sebarang bentuk bencana dengan menawarkan bantuan-bantuan bersesuaian dengan keperluan mereka.
 
 
 
Penafian
Kerajaan Malaysia dan Agensi Pengurusan Bencana Negara (NADMA) tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada laman web ini.
Hubungi Kami
Agensi Pengurusan Bencana Negara (NADMA),
Jabatan Perdana Menteri,
Aras B1, 6 dan 7, Setia Perkasa 5,
Kompleks Setia Perkasa,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62502 WP Putrajaya

T: +603 8870 4800
F: +603 8870 4848
E: admin@nadma.gov.my
G: 2.937323, 101.704762
Statistik Pengunjung

Search