PORTAL RASMI
AGENSI PENGURUSAN BENCANA NEGARA
JABATAN PERDANA MENTERI
Mon - Fri
08:00-17:00
+603 8870 4800
+603 8870 4848

admin@nadma.gov.my

Seksyen ICT

VISI

Transformasi perkhidmatan pengurusan bencana ke arah penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi sepenuhnya.


MISI

  •   Membantu NADMA menyampaikan maklumat bencana menggunakan ICT Terkini
  •   Menyediakan dan memantau prasarana Teknologi Maklumat dan Komunikasi yang selamat dan diyakini

 

PIAGAM PELANGGAN

  •   Menerima dan merekod laporan kerosakan serta membuat temujanji baik pulih kerosakan dalam masa tiga (3) hari bekerja.
  •   Mengenalpasti serta membaikpulih kerosakan perkakasan (hardware) dan perisian (software) komputer bergantung kepada;
  1. Kerosakan kritikal tidak melebihi dua puluh empat (24) jam;
  2. Kerosakan tidak kritikal tidak melebihi satu (1) bulan;
  •   Memberi khidmat nasihat berhubung perolehan peralatan ICT kepada jabatan/bahagian dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja;
  •   Memproses permohonan akaun emel dari jabatan/bahagian dalam tempoh tiga (3) hari bekerja daripada tarikh permohonan diterima;
  •   Menyediakan laporan inventori dan maklumat peralatan ICT dalam tempoh lima (5) hari bekerja;

Penafian

Kerajaan Malaysia dan Agensi Pengurusan Bencana Negara (NADMA) tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada laman web ini.

Kajiselidik

Adakah NADMA memberi maklumat bencana yang anda cari?

Tag Cloud

Your browser doesn't support canvas.

Statistik Pengunjung
Pengunjung
Hakcipta @ 2020 Agensi Pengurusan Bencana Negara (NADMA).

Search